Rulle45

Har druckit alldeles för mycket senaste året! Är nu inne på min tredje nyktra dag! Och det är kämpigt! Men fn inte omöjligt! En orsak till mitt drickande är att jag har kronisk värk i leder rygg och bäcken! Alkohol hjälper kortsiktigt men absolut ingen lösning för dagen efter är det ännu värre tills man druckit igen! En ond cirkel alltså. Så nu ska det vända! Det är en stor hjälp att läsa på detta forum! Kämpa på!?

Vi är ett glatt gäng, för det mesta glada i alla fall. En del har slutat dricka, en del funderar fortfarande, andra kämpar på med återfall.

Själv har jag varit nykter 9 veckor nu, och det är ett av de bästa beslut som jag har tagit ?

Välkommen hit, helt rätt inställning! Tveka inte att ställa frågor om det är något du undrar över eller behöver hjälp med. Det finns massor av erfarenhet och kunskap hos oss som hänger här.

Ös på! ??

Alkohol löser aldrig något problem på långsiktigt. En Quick fix som bara skapar mer elände. Detta forum är en enorm källa av information runt problem drickande. Här finns stöd och erfarenhet från liksinnade.
/Mrx