Hej! Ny här,,,eller jag har väl snokat runt lite men har inte skrivit förrän nu. Jag har tagit ett stort steg ganska nyligen , lämnade min sambo som drack varje dag och det var så infekterat och eländigt mellan oss att jag kände jag var tvungen att ta min dotter därifrån.
Och det gjorde jag och tänkte att när jag kommer ifrån honom så kommer jag att inte dricka lika mkt DÅ ska det bli ändring på mitt vindrickande också. För även om han drack varje dag och släpade hem dom där jävla boxarna hela tiden fast jag bönade och bad att han inte skulle göra det. så är sanningen den att jag har druckit hemskt mycket oxå , som en flykt från verkligheten , det va ju så lätt när det ALLTID fanns vin hemma. Nu har jag flyttat som sagt med min dotter lååångt från honom ,,,,men jag har fortsatt och dricka. Ihelgen drack jag en hel Bag in box själv! det är hemskt ....men NU känner jag mig så jävla less på att varje Måndag ha denna ångest, nu måste detta ta ett slut ,,,,men hur ? kommer jag att klara det ? jag känner ju i vilket dåligt skick jag är i !
Jag måste klara det nu ,,,jag är så less på att va orolig att nån ska fatta hur illa det är med mig , för det vet ingen...men jag fattar ändå inte hur det kan komma sig att ingen märker nåt, ? ser dom inte hur sliten jag ser ut? rödsprängda ögon , känner dom inte att jag luktar ?
Tänkte testa detta forum , behöver pepp! som tusan! jag måste måste sluta upp med detta! Jag klarade av att lämna ett destruktivt förhållande , jag räddade min dotter och mig själv från det , det vore väl faaan om jag inte ska kunna ta tag i detta ochså ..bara måste för min egen skull så klart men framförallt för min dotters skull ,,,,,hon är värd en bättre mamma än så här!
hej så länge !