Hejsan
Har tidigare för länge sen vare inne här å skrivit några trådar, vissa kanske minns mig och vissa inte :/
Vet inte riktigt vars eller vad jag ska skriva om, går hos beroende enheten just nu ha gjort de sen i november, men just nu känns de som att vi inte kommer nån vart de stå bara still. Hon frågar va jag vill göra hur jag ska lösa detta, men alltså jag vet inte..är de inte dom som ska försöka hjälpa mig lösa detta? Hur ha ni gjort?
Har gått på antabus men kunde dricka på de utan att få nån symtom...knepigt men lyckades 2ggr :/
Ha vare hyffsat lugnt med alkoholen denna sommar visst ha jag drucke men de ha vare mycke lugnare än va de bruka va, men känner att jag håller på att trilla dit igen snart. Ligger i tvist med f-kassan å jobbet ha inte fått ut nå lön denna månad så de känns lite deppigt, även facket är inkallat angående detta oxå ä de semester tider så allt tar sin sin tid, är sjukskriven från juni till 5aug för jag gav upp när jag insåg att min chef inte betalade ut rätt lön till mig =(
Känner mig totalt förvirrad på hur jag ska göra allt bara kokar i mitt huvud vill bara känna lugnet, men känner mig bara rastlös å vilsen.
Ha ni något bra tips till mig?