Ett tag sedan jag skrev här. Men känner att snart är det nog. På dessa 6 månaderna så har det bara blivit värre. Övergreppen grövre. Bär oftast långärmat, bland andra människor, skäms för mina blåmärken. Har börjat en kurs 1gång i veckan och det är lika jobbigt att fara hem, för jag vet inte hur han är när jag kommer hem. Det som fick mig att inse att detta inte är ok, var när han ”glömde” hunden ute i 25-. Som tur var att jag steg upp tidigt så jag kunde ta in hunden. Ringde han på jobbet och skällde ut honom. Var på han säger att. ”Han smet när jag satte igång bilen” så jag tänkte inte på det! Hur i hela helvetet kan man vara så dum? Nu i kväll innan han ”däckade” så var han så avundsjuk på alla som är rika och kan köpa vad dom vill! Jo det skulle han också om han inte söp varje dag. Det är ju så synd om han för han har inte kunnat köpa en keps. Och jag tjänar ju så lite! Kände bara att byt kvinna då. Som sköter mark tjänsten. Plus att hon tjänar 25000 i månaden. 10 minuter senare sover han. Fy fan vad jag är less!

AL

Man ska aldrig stanna hos en partner som gör en illa. ALDRIG.
Det är inte kärlek.