Ninja65

Jag har läst här på forumet i flera år och först nu tar jag mod till mig att skriva. Jag dricker i perioder, är nykter ca tre veckor utan att ens tänka på alkohol men sen slår det till och jag går in i en period av drickande varje dag i ca 3-5 dagar. Ångesten är fruktansvärd och jag förstår inte hur det kan bli så här gång på gång. Är på dag tre, som nykter, nu. Hoppas att det kan hjälpa mig att förbli nykter genom att skriva här. Jag hade en period på 3,5 år då jag var helt nykter, vill tillbaka dit.

@Ninja65 Hejja dig!!🙏Du har klarat det tidigare! Du fixar detta! Bra att du nu tagit dig mod att skriva!👏 Hade jag inte vågat skriva när jag hittade hit förra måndagen hade jag aldrig klarat dessa 8 dagar. Så skriv så mycket du orkar o klarar. 😍
Det är många trådar att följa så jag missar en del så gå gärna in i tråden Aprilgänget o skriv där.
Styrkekram till dig🥰

@Ninja65 Hej jag har oxå varit här inne och läst tidigare men nu tog jag tag i det och gick med här är inne på min 3:e dag utan vin blivit riktigt sugen ett par gånger idag i kväll ska jag gå på bio så då får jag annat att tänka på tycker detta är ett fantastiskt forum bara att läsa vad andra skriver känns så bra 🥰 känner att man inte är ensam så härligt stöd 🥰

Ninja65

Tack snälla för era kommentarer! Jag hänger gärna på Aprilgänget. Lilly 63, då är vi på samma dag 🤗 och Cilla8, tack för styrkekram, den behövs. Jag vet att de första veckorna nu kommer gå bra men sen...då måste jag få kraft att stå emot. Jag vill ju så jag fattar inte vad det är för fel på mig. Jag kommer skriva och berätta mer om mig o hur det ser ut när jag fått lite mer styrka. 🙂