Skriver idag bara för att vädra min ångest och frossa jag känner dagen efter. Varför kan man aldrig minnas detta när man sätter sig och tar första ölen? Man tycker inte att det blir så mycket men börjar man räkna, 1 flaska vin och 5 öl. Känner mig riktigt kass och det gör det inte lättare av att jag själv jobbar inom detta och har sett hur illa det kan gå! Känner att jag ännu inte tappat fotfästet men kan mycket väl göra det om jag inte tar tag i det, nu!!

slutanu

Sitter här grymt bakfull. Mår skit. Håller med dig om att det är jäkla konstigt att man utsätter sig själv för detta. Har saker jag måste göra i eftermiddag, vilket inkluderar bilkörning. Annars vet jag att jag hade tagit mig ett glas vin för att döva skiten. Hur sjukt är inte det? Jag har helt tappat fotfästet, så Tombor bromsa innan du också gör det.

Kram

Tack för återkoppling! Jag tog faktiskt och spelade in mig själv när jag beskrev hur jag mår idag! Tänker spela upp det när jag känner mig sugen på alkohol! Jag ska tvinga mig ut på cykeln och köra 2 timmar trots att jag egentligen inte orkar. Det måste bli ett slut på detta!! Kram