Efter mycket trauma inom sjukvården så, blev dom tvungna att sätta in starka mediciner, och då tog man leverprovet för att ha koll så inte levern ballade ur, den läkaren kom in till mig och visade mina prover, som jag ser det så är du alkoholist sa han och ställde frågan hur mycket jag drack, 1 flaska i veckan + 15 st 7,5%. Lyckades hålla mig ren under den tiden medicineringen varade, vilket var ganska lätt med tanke på vilka biverkningar den hade, jag fick alla. Men efter det så var det nästan som jag blivit immun mot fylla, jag blir inte full. Vilket har blivit att jag för några veckor sedan klippte 4 flaskor utan problem, pratade med min läkare igen, en med mycket omtanke, efter att han gått igenom min sjukdomsbild, så frågar han mig hur det går med spriten,, jag svara svävande, så där, men mina ögon kan inte ljuga, varvid han frågar om jag vill ha hjälp, svarar att jag inte vet hur jag skall göra, varvid han erbjuder sig att kolla på detta å hjälpa mig, och jag tackar ja till hjälp, märk väl att jag har aldrig misskött mitt jobb, och aldrig varit onykter på jobbet, men så här kan man dricka, disciplinerat, har koll på när man inte har promille i kroppen, man blir proffs på att dricka sprit, men förhoppningsvis så skall jag slippa skiten