Var ute i helgen igen med mina polare. Det sluta med att jag blev skitfull som vanligt, och sa väldigt dumma saker.
Nu dagarna efter har jag haft sjuk ångest över hur jag beter mig på fyllan å att jag alltid blir lika jävla full.
Dricker jag får jag ångest av det, och dricker jag inte så har jag ångest över det..
Jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta, just i skrivande stund känner jag för att sänka en vodka för att sänka ångesten ifrån helgen.

/18åring

Mimi

Jag känner precis som du.. och jag har ingen aning om hur man gör. Men jag är 25 år nu och började när jag var 17-18... det blev värre efter 20 när man fick köpa på systemet. Men för mig så blir ångesten så sjuukt mycket värre av alkohol. Försök verkligen sluta... en del kan helt enkelt inte dricka "normalt". Jag kan det itne, jag spårar varenda gång.

Försök göra saker nykter? Typ sociala saker som att gå på bio eller fika eller äta middag utan alkohol? Jag hade en period när jag inte ens gick på bio utan alkohol i en flaska. Flera gånger blev jag så full att jag inte mindes filmen. :/ Men man vänjer sig.... det är som att öva på att prata inför folk tror jag.. man måste utsätta sig för det om man vill bli bra på det. Försök <3