Jag har uppenbarligen förargat och förolämpat ett antal människor här. Jag ber, från djupet av mitt hjärta, om ursäkt. Jag har uttryckt mig på ett klumpigt sätt. Jag hör inte hemma på detta forum. Jag lägger ned.
Återigen, jag ber om ursäkt.

Allterbra

Tänk efter vad du skriver bara, jag tror många här inne har det rätt tufft och är känsliga för kritik och hårda ord. Dom flesta försöker va omtänksamma, ärliga och hjälpsamma ?

Stanna kvar. Vi ämpar alla mot samma fiende. Här inne är det högt i tak men tänk på hur du formulerar dig. Det som genomsyrar forumet är ärlighet, öppenhet och hjälpsamhet. Vi är rädda om varandra och ingen ska behöva känna sig utanför.

Fibblan

Det är ingen fara men precis som du skrev i första tråden du startade, är man kanske inte lika smidig i ordvalen med en BIB, innanför västen..
Här hör alla hemma som vill förändra sitt drickande?! Ge forumet och dig själv en chans till! Det finns stöttning - både att ge och få!
Lyckönskningar ?!
/Fibblan ?.

Nejlika

De flesta gånger på fyllan. Men här berättar folk ofta kanske saker de inte vågat säga till någon, någonsin tidigare. Hur man då bemöts kan vara avgörande för om man vågar söka hjälp igen.

MEN - du har nu pudlat, det är det viktigaste och folk brukar vara förlåtande.

Alla som vill ändra sitt drickande passar in här, så vill du det passar du in. Var lite varsam med orden så kommer nog allt gå bra.