Välkommen till forumet. Va bra att du hittat hit, börjat skriva. Kanske läst runt bland andras inlägg. Ibland kan det ta tid innan man får svar och man får skriva flera gånger. Du har i alla fall visat dig här och har kanske en tanke om att starta en tråd, oavsett hur du väljer att använda forumet hoppas vi att det ska bli hjälpsamt för dig.
Vänligen Rosette/Alkoholhjälpen

Jannebobban

Tack fina Rosette, är så nere i botten så jag kan inte riktigt ta till mig dina fina ord...
Därför jag även försökte radera allt jag skrev...
Jag behöver hjälp, men förtjänar det faktiskt inte , på riktigt så förtjänar jag ingen som helst hjälp....så jag tog bort all text jag skrev...

Rosen

Jag blir så tagen av det du skrivit. Förstår hur hemskt du mår just nu. Självklart förtjänar du hjälp, ja, du har t.o.m. rätt att kräva hjälp. Hoppas du kommer ut ur din vånda. Jag är själv ny här på forumet och tycker att det känns bra att läsa om andras kamp för ett värdigt liv. Glöm inte att du är inte ensam! Alla förtjänar vi tröst och hjälp. Föreställ dig att du hade brutit ett ben eller en arm. Då hade du inte haft sådana tankar. Det är ännu värre att ha ont i själen. Jag tänker på dig och hoppas att du söker hjälp.❤️

Kvaddad

Varför säger du så??
Klart att du är värd kärlek och omtanke.
Varför skulle just du inte vara det?
En stor kram från mej för vad den nu är värd.

Jannebobban

Tack fina...
Sen min dotter dog, ja då dog min själ...
Jag försöker resa mig o leva igen men det är för mörkt...
Så fort jag dricker har jag ingen ångest, kan sova o känner ingen smärta
MEN jag har barn som lever!
Måste komma ur detta för dem..

Jannebobban

Jag dricker fast jag inte borde, jag tar inte mitt ansvar för mina barn just nu
Jag ser min sorg större än deras mm mm
Tycker du verkligen att n sådan msk förtjänar omsorg, kärlek eller medlidande?

Kvaddad

JA! Det tycker jag verkligen och av hela mitt hjärta.
Det du gått igenom går inte att föreställa sej, en sorg utan slut.
Man tar till den tröst man hittar.

Kvaddad

Oj...vad hände?
Jag tryckte EN gång men universum ansåg uppenbarligen att det borde sägas minst tre gånger...

Jannebobban

Jag saknar min lilla tjej, har svårt att klara av saknaden från henne...
Vill inte skylla ifrån mig men det är sååå himla skönt att sova utan att ha ångest o saknad...

Jannebobban

Jag har fler barn, o dom förtjänar ingen alko morsa som bara grinar...
Men det är lite tufft för att sova o slippa ångesten m vin är ,tyvärr, skönt.,,