Verkligen tung fredag och lördag . Igår var det så nära att det blev systemet efter jobbet men jag körde förbi och snabbt hem men hela fredagen så tänkte jag på öl och återigen öl men lyckades hålla mig. Idag lördag så var jag på väg att åka och handla öl igen men höll mig tills det stängt men då föll tanken på en annan som jag alltid har minst ett flak hemma och jag satt i bilen och var på väg dit två gånger i eftermiddag. Jag blir galen på detta sug son hela tiden gnager i huvudet på måndag har jag hållit upp i 4 veckor och jag vill verkligen hålla mig nykter. Suget kom nog smygandes i onsdags redan sen har det bara ökat var dag. Jag fattar inte varför det gör så det måste försvinna snart annars åker jag dit igen. Vad ska jag göra!!!!

Poppe

Jag förstår du är frustrerad. Jag är ju ingen expert! Ska gudarna veta men de gånger jag lyckats lura hjärnan har varit när jag tänkt "vänta till i morgon bitti" ta ett beslut då! Kan det vara så att du tycker du vill belöna dig för de 4 v ?? Jag har ofta tänkt att " va duktig jag är" lite vin kan aldrig vara fel - det är jag värd! Patetiskt!! Håll ut! Tycker du är duktig. /jag håller tummarna.

Mickenolla

Tack. Ja det gick idag också lyckats hålla mig nykter fast frugan druckit vin och whisky men hon frågade först om det var ok om hon drack lite. Just nu inget sug jag hoppas det blir så framöver också.