Hej!
Jag är 26 år, kille och alltid varit den som alltid festar!
Men jag har varit trött på det riktigt länge!
Jag dricker i varje fall 2 ggr i veckan alltid sen så tar återhämtningen 2 dagar efter varje tillfälle
så det är mer eller mindre hela veckan som jag ägnar åt att vara full eller bakfull/trött/deppig!
Jag är fruktansvärt trött på detta! Men hur ska jag komma ur det? Har försökt tusen gånger men trillar alltid
tillbaka. Hur ska jag festa utan att dricka? Träffa tjejer? Polare? Jag tror jag måste sluta helt, har haft kortare uppehåll innan o då när jag druckit en gång så har det bara blivit fler gånger efter det! Men det känns så jävla sorgligt på något sorgligt sätt! Jag kommer ju förmodligen inte klara det denna gången i heller men jag viiiiill!
Hade varit stolt om jag kunde titulera mig själv "Nykterist". Nu var det ju nyår i förrgår, o då drack man ju, så det här är känslor som jag alltid har dagarna efter! Klassiskt! Jag har så jävla många tillfällen som jag förknippar med alkohol så en bojkott av alkohol kommer ju betyda att jag måste isolera mig och det kan jag inte för då kommer jag bli deprimerad! Jag kan inte dricka en öl eller ett glas vin. Tyvärr jag fungerar inte så! Jag måste sluta helt! Hur gör man? Hjälp mig!