Jamen, jag misslyckades redan på dag 4 🥺. Men behöver erkänna mitt misslyckandes till någon, så det får bli här. Idag dag 4 får jag ett samtal från mina bästa vänner som jag inte träffat på 1 år då jag flyttat långt ifrån min hemstad. Idag kommer de äntligen på besök, vilket var underbart efter 1 år sedan vi sågs, o min saknad av alla vänner sedan jag flyttade för ett par år sedan för en bra tjänst. Det som händer idag är att jag såklart förutom att handla mat inför mitt besök till helgen. Jo jag åker till bolaget i köper 2 flaskor vin (2 L) o en kvarter Explorer. Det för att begränsa hur mycket jag ska dricka (1 flaska vin idag o 1 flaska vin i morgon i en kvarter delat på fre-lör). Och ja, så mycket dricker jag o kan dricka ännu mer i vanliga fall. Men nu har jag räknat ut vad jag ska dricka fre o lör o inte mer, så det kommet vara lungt då jag delat upp alkoholen (vilket jag normalt inte gjort om jag inte varit med här.) Min tanke är att det är slut på söndag. Alltså får jag börja om på måndag.
Med det sagt även om jag med mina vänner här ute i snön o åker skidor o i morgon lika aktiv så kommer jag såklart dricka det här.
Så nu erkänner jag mitt jävla misslyckades här, vilket för mig är första steget att göra det till någon. Måste säga att jag känner mig totalt misslyckad. Nu är det som det är o erkänner til er o ger ett möjlighet att skälla ut mig. Säg vad ni vill o det är välkommet, ni har all rätt, jag vet att jag misslyckats. Dock så är det första gången jag erkänner det o lämnar ut mig totalt sårbar. Är det någon mer än mig som misslyckades totalt bara efter 4 dagar?? Så ja, jag har totlat misslyckats, hoppas att jag är välkommen att börja om 🥺
//Mi