Varit nykter nu i 7 dagar men sover skit... Ibland svårt att somna men framför allt så vaknar jag en eller ett par gånger under natten, framåt småtimmarna och har svårt att somna om.. Känns som jag är tröttare när jag vaknar än när jag somnar.. Någon som känner igen sig? När vänder det?

@Mamsen Hej! Jag hade också många avbrott i sömnen, vaknade tidigt utan att kunna somna om och var tröttare än vanligt. Det varade i 12 dagar, för mig. Nu vaknar jag bara en gång på natten, har lätt att somna om igen och kliver upp piggare precis innan klockan ringer. Nu vaknar jag inte med smaken av gammal vinfabrik i munnen och behöver inte kasta i mig ett glas Treo. En annan bonus, det står inte fyra vattenglas på nattduksbordet och trängs längre. Ett räcker. Jag är inte lika uttorkad, helt enkelt. Håll ut, det är såå värt det!

Samma här. Jag hade så ganska länge, tror det blev bättre först efter månader för mig. Men jag fick även hjälp via vården (obs - ickeberoendeframkallande medel). Är även inne i en sån period nu och tagit vårdhjälp.