Tack! När jag tänker på vad som hänt på de två o ett halvt år jag skrivit här så får jag lite svindel: mamma dog, jag slutade dricka, vi bestämde oss för att flytta in till stan, köpte lägenhet, sålde lägenhet och hus, röjde röjde, flyttade, jag började min diet och gick ner 17 kg, min man fick cancerdiagnos, jag började skriva på min första roman, han behandlades under ett år, han dog, det blev begravning, jag började på skrivkurs, fortsatte bearbeta texten, blev klar, bestämde mig för att flytta till mindre o billigare, gjorde mig av med berg av främst hans saker under flera månader, köpte ny lägenhet, sålde gamla, började packa och nu flytt. Sa nån att pensionärslivet är händelselöst? Not so much! 😅🐳😇

@Geggan Ja, det har verkligen hänt mycket i ditt liv de senaste 2,5 åren. Både glädje och sorg och kamper som du hanterat så bra, och det blev också bra där du är nu. En hel roman😁. Fint att du är nöjd och känner trivsel i ditt nya bo. Man kan också säga att du verkligen lever. Skött om dig❤️

@Geggan Oj, jag som inte läst alla inlägg i din tråd blir oerhört imponerad av hur du har rett ut allt du har gått igenom under relativt kort tid. Man orkar oftast mer än man tror.

Kul att träffas, synd att vi inte var flera, men intressanta diskussioner blev det i alla fall

Lycka till med allt det nya!

Kikar bara in och instämmer- wow vad du har varit med om, åstadkommit och bemästrat. Det är knappt man vågar tänka på pensionen 🤗
Så skönt att du har landat nu efter detta år.
Jag fattade alldeles för sent att det var live-träff, är gärna med nästa gång.
Ja det fint, lugnt och lagom utvecklande nu. Kram 🥰