@Se klart hörde just på radion att vårproblemet är en jetlag i kroppens ombyggnad av melatonin-serotoninbalans i o m ökat ljus. Bra förklaring. Jag har varit ganska däckad i över en vecka nu. Ställt in liten resa. Svårmodet bättre. Idag nog frisk! Bra bild m myntinkastet! Så lätt att man är där o försöker knöla ner för stora saker. Dagens jobb är duscha o byta lakan efter lite sängläge. Intressant hur vi alla har så liknande mönster med benägenhet att trycka in för mycket, överprestera, försökt lösa med att dricka, kvarvarande känslighet. Så glad att vi har varandra. Kram! 🥰

Ja jag tror hela tiden att nu är jag frisk, går på gympa mm o sen kroknar jag helt igen. Känns som rest från utmattningen för 15 år sedan. Att det uppstår något likt PEM- ansträngningsutlöst symtom. Försöker borsta av mina gamla insikter i pacing- att göra lite taget, vila emellan. Lider av byggbuller på granntomten som pågått nu i månader. Äh, det är inte riktigt bra nu helt enkelt. Tre veckor har gått av detta upp och ner. Utled på skiten.

@Geggan Nej, ibland är det helt enkelt så….att det är inte bra och man får lov att uttrycka det så där rakt upp och ner. Fast, jag förstår att du tröttnar på det😞
Önskar att det snart ska vända sig för dig!
Allt gott t dig❤️Kram🌷

@geggan I hear you, ungefär samma här med jojo-livet av ork/ingen ork/tro man är frisk/inte frisk. Igår jobbade jag hel lång dag ffg på länge- var så trött så jag beställde sushi från Foodora och det händer inte ofta pga tycker vi kan masa oss iväg och handla vår egen sushi vi människor.
Ta det fortsatt lugnt ett bra tag, eller åtminstone med en dag i taget-tänket. Kram 🥰