@vår2022 Varmt innerligt Grattis till två år🥳💪🏻❤️Det är helt fantastiskt! Jag har varit nykter i nio månader och landar mer och mer i mitt nyktra liv, och då kan jag föreställa mig hur det är med två år! I ditt tillfrisknande har du verkligen gjort allt för att lära dig att förstå hur du fungerar men generellt hur hjärnan fungerar, Den kunskapen har du spridit vidare t oss andra på forumet. Du visar empati och ger pepp här på forumet🙏🏻❤️

Kramar ❤️❤️

Gratis till två år Vår2022💐🎉🌺!
Instämmer med VaraFrisk, dina inlägg här på forumet är oerhört viktiga. Peppande, inkännande och ödmjuka, men ändå rätt tydliga. En sann inspiration. Tänker på det du skriver om att det är en så häftig resa och instämmer. Att verkligen ”jobba” med nykterhet, har för mig också handlat om att se beteendemönster, se på livet, på relationer, på ork, glädje och sorg. Borta är Quickfix och då får man jobba förebyggande på ett annat sätt. Självsnäll och medveten.
Hur som helst återigen tack för att du delat med dig av din resa och tack för att du är så aktiv på forumet. Det är så betydelsefullt!

@vår2022 grattis! Och tack! Du har varit den enskilt allra viktigaste för mig här på forumet, kanske delvis för att jag kom in strax efter dig och vi har följts åt genom så mycket. Många saker som du har sagt har blivit livsregler för mig. Din förklaring att det är alkoholdjävulen som bor i glittret i ett vitvinsglas i solen har för alltid tillintetgjort den lockelsen. Du har med otroligt tålamod och påhittighet väglett den ständiga strömmen av nykomlingar. Kram!

Tack fina @Varafrisk❤️. Så fina ord. Jag tänker att du är fantastisk som kämpat så och tills slut så gick det och nu har det gått över 9 månader! Det härliga är att vi utvecklar varandra här på forumet. Kram❤️

@Sisyfos Tack❤️. Jag läste dina ord tidigare idag på resan till en konferens, det stärkte mig mycket precis när jag behövde det, tack! Det finns lite arbetsmiljöproblem i omlopp och din beskrivning av mig stämmer in bra, jag ruckades lite och det hjälpte mig tillbaka till tryggheten i mig själv igen. Tänk vad vi kan stärka varandra på ett forum😁

@Geggan Ha, ha!😂. Jag blev så full i skratt av att det fortfarande hänger kvar hos dig att det är alkoholdjävulen som bor där i glittret på botten av vitvinsglaset😂. Avskräckningsmetoden är det. Tack för dina fina ord❤️. Ja, vi har hängt här ihop en lång tid och det har hänt en hel del i bådas våra liv under tiden, både glädje och sorg, förtvivlan och hopp. Men, vi har hållit oss nyktra! Och vi har utvecklats. Det är fint att få följas åt på våra resor. Kram❤️

@vår2022 Så klokt av dig att inte ödsla energi på att stå emot utan släppa in sorgen och handskas med den❤️
Stort grattis till två år! Du har verkligen gjort en enorm utveckling och är ett oerhört stöd på forumet! Du är min största förebild och har guidat och stöttat mig ofantligt mycket på min resa, tusen tack för det! Du har hjälpt mig få nya intressen i att lära känna mig själv och andra och att utvecklas. Du har inspirerat mig obeskrivligt mycket! Jag hoppas vi följs åt i många år framöver! Stor kram❤️

@Himmelellerhelvette Tack❤️. Vi inspirerar och utvecklar varandra genom att utbyta tankar, reflektera och prova oss fram med nya tankebanor och handlingssätt. Idag är jag ledig och kände igår em att jag är på gång att bli rejält förkyld. Ont i huvudet, ont i halsen och täppt. Förmodligen för att jag kan slappna av en stund efter senaste veckornas belastning med pappas bortgång, ordna med begravning, jobbet mm. Idag och i helgen ska jag bara vila och ta igen mig. Det tråkigaste är att jag inte kan träna, men det får bli lugna promenader istället. Ha en fin helg!❤️

Några dagar sent men inte desto mindre hjärtliga gratulationer till dina 2 år🥳
Du är en oerhört omtänksam, vänlig och hjälpsam forumvän. Du stöttar så många på ett väldigt konstruktivt sätt. Du vågar utmana! Heja heja dig. Tack för att du finns här❤️ Önskar dig en riktigt fin söndag! Kram 🥰

@vår2022 Här kommer jag med ett ännu senare grattis till 2 år! 🎈🎶🌸🥳 Du är ju långt in på det 3:e året redan… 😁

2 år är riktigt imponerande, kanonbra jobbat - och inte minst väldigt inspirerande! 👍

@vår2022 bra att du kunde lämna över lite ansvar. Även om hon är dement- sorgchock yttrar sig precis som du säger. Jag har ibland som stora hål i huvet. Minns inte, blandar ihop, kopplar inte. Och det precis när det är så mycket att ta ställning till. Kram till dig! ❤️🐳

@vår2022
Jag fick för mig att gå in här och letade upp mina kära vänner sen förr, som Du är.
Jag beklagar verkligen sorgen, så ledsen för din skull! Jag har båda mina föräldrar kvar och fasar för dagen när de går bort. Men det är ändå fint att ni hann återförenas, du och din pappa. Att ni hann få kontakt igen och att du tog emot honom med öppna armar trots allt. ❤️
Tänker på dig! Stor kram 🤗