loggar jag in med nytt användarnamn.

Raderade Fröetkontot igår eftersom jag blev sur på mej själv för att jag drack upp mina 2 st 7,2-or som jag skulle spara till februari.
Jag skulle ju vara kritvit hela januari, men i fredagskväll när jag skulle köra hem slog helt plötsligt A-djävulen till och sa att jag skulle dricka upp dem på kvällen att det var jag värd, jag kunde bara inte släppa det och gjorde det.
Fast det var inte speciellt kul, jag blev bara lite snömosig i hjärnan och lätt huvudvärk på morgonen, ja det var inte ens så gott.

Men nu tycker jag inte att det gjorde något, nu insåg jag ändå mer att det inte finns en enda fördel med att dricka, inte ens lite grann så nu kan jag sluta att tänka på det :)
Och vad spelar två stackars öl för roll i det hela.

30 december slutade jag så det är dag 26 minus 1 dag nu.

Kvaddad

läkarlegitimationen hade hon garanterat köpt på E-bay.

Åter

jag bara väntade på de kommentarerna ? ??
Du missade mina glimteniögatsmilyes när jag skrev att jag såg framför mej en äldre läkare bakom ett skrivbord ???

Åter

Efter mötet med läkaren i februari som nästan uppmuntrade mej att dricka alkohol på helgerna så har drickandet sakta eskalerat till att bli nästan som det var innan mitt uppehåll i januari.
Nu saknar jag mina nyktra dagar i januari, då jag mådde så bra efter abstinensen :)
På måndag börjar jag min nyktra period igen.

Nagelbitaren

Hej!

Har läst din tråd och känner igen mig kring oron över levern. Själv har jag inte vågat bett om några prover - men hoppas att min nykterhet skall lyckas så till vida att den eventuella skada skall läka...

Skönt att du bestämt dig igen!
Skriv gärna hur det går - det kan kanske också vara nyttigt att läsa själv sedan, för att påminna sig själv när alkoholen kallar nästa gång.

Jag tror på dig!

Åter

Tack för att du tror på mej :)

Nej jag är inte så orolig över min lever, ville bara ha något konkret att gå efter och kanske något uppmuntrande pepp.