@Nubörjarlivet22 Grattis till 101 dagar! 🥳🥳🥳 Livet som nykter blir verkligen bara lättare och lättare. Det blir ingen räkmacka, men vi har bättre förutsättningar att bemöta och hantera livets svårigheter.

Kram 🐘

@Nubörjarlivet22 Grattis till 101 dagar!🥳 hur bra som helst! Fint att du känner dig pigg och glad, en härlig effekt av att vara nykter samt att det går lättare och lättare. Det är så skönt när hjärnan fått återhämta sig och kommit i balans igen, det blir balans i livet då😁. Det är bara att fortsätta som du gör så bra. Ha en fin lördag!💕

144 dagar idag, livet knallar på..
Är så glad stt jag tog beslutet för 144 dagar sen. Mitt liv är bättre, jag mår bättre, känner mig piggare, gladare och rikare! Heja alla er som kämpar! 1 dag i taget 🙏

Tog ca 270 dagar sen tyckte jag att det va ok att försöka dricka lite under sommaren… hållet mig till bara helger så dragit ner på drickandet. Men nu börjar det vara mycket igen! Jag behöver ert stöd och peppning!! Jag vet ju att jag kan varför är det då jävla svårt?? Sen har det hänt mycket privat som tar knäcken på mig

Mvh

Behöver lite peppning nu! Halkat in i drickande igen.. vill sluta men förstår inte varför det är så inn i helvetes svårt!! Livet knäcker mig.. skuldsanering och en pappa som inte bryr sig om barnen, hållet nog på att gå in i väggen och vin är Inge bra för mig!!! ..

Låter tufft. Men ännu jobbigare att hantera om du också måste kämpa med drickande som ger bakfylla, trötthet, nedstämdhet och ångest. Du har allt att vinna på att vara nykter och kommer snart att börja må bättre! Jag hejar på dig, häng kvar här och berätta hur det går!