@Påvägmothälsa Jag brukar alltid vara ganska låg
i tiden mellan sommar och höst, men älskar när hösten är här mer på riktigt. Som du ser jag fram emot en mysig höst 🍂. Jag hoppas den blir sådär solig och krispig med långa promenader, vandringar med kaffe ☕️ i ryggsäcken, mörka kvällar med tända ljus 🕯️ och te 🫖 och bra TV-serier och söndagsmiddagar med varma grytor. Det bästa botemedlet mot depp är för mig rutiner och att vara snäll mot mig själv. @prinsessa, eller hur: "en ångrar aldrig ....". Ha en fin dag 🌻☕️

Det gick bra och jag lyckades till stort förbise det här med kamera. Intervjun var i det här steget med rekryterare men gick vidare till intervju på plats hos verksamheten inom kort. Det kommer bli bra allt det här. Förr eller senare 🥰

Godmorgon vid frukostbordet. Jag arbetade sent igår så det var inte så mycket kvar av kvällen när jag kom hem. Hade lämnat bilen på service på morgonen så det blev buss hem. Mornarna blir sakta lite bättre, men det känns jätteskönt att vara ledig imorgon, även om en del ärenden är inplanerade. Roligt att det blev bra igår Natalia 🙂. Önskar alla en fin torsdag.

Godmogron godmorgon!
Påvägmothälsa: Håller med att det är lite segt på morgonen, under semestern har det blivit lite sovmorgon. Tur att det finns kaffe :-)

Häller i mig kaffe innan det är dags att åka iväg på jobb. Önskar er en fin torsdag!

Godmorgon alla kaffedrickare ☕️ ! Vad härligt @Natalia 🥳, grymt jobbat! Håller tummarna för fortsättningen.
Här rullar veckan på med stort och smått både på jobbet och i det privata. Bara att rulla med! Ser fram emot helgen då jag ska spendera en del tid med min dotter.
Ha en fin torsdag 🌻

Godmorgon godmorgon! Här dricks det gott kaffe och jag önskar er en fin fredag, och påvägmothäsa en ledig sådan!
Älskar sensommar, är så krispigt och härligt i luften. Blir en måttlig helg för mig!

Godmorgon i caféet ☕️. Fredag och helg! Så skönt. Helgen blir inte helvit 🤍för min del utan kommer att tillåta mig själv absolut Max fyra glas, ett-två per fredag och lördag tillsammans med god mat och gott sällskap. Ha en härlig fredag alla och njut av den lediga dagen @Påvägmothälsa.
🌻

Så. Lite mera tid. Sitter på bussen. Var ute och åt med mig själv igår på min favoritkrog. Köpte ett vinpaket som nog motsvarade 3 enheter. Drack vatten och åt fyrarätters. Får ändå konstatera att det är för mycket. Är lite trött, mår inte dåligt men är inte riktigt mig själv. Gillar inte det. Lärorikt.

@Påvägmothälsa mina bromsklossar ligger också på idag. Senaste kvällarna har jag faktiskt triggats att "passa på, för sen kan jag ju inte". Riktigt knäppt men jag är lite knäpp och det är inget nytt under solen. Jag skulle inte mäkta med att ha en konsumtion som lägger på bromsklossar på min energi när jag väl börjar arbeta och inte heller när jag behöver vara allert för intervjuer. Nästa vecka har jag blivit kallad till intervju hos tre olika arbetsgivare. Måndag, tisdag och onsdag. Mäktar inte med att bromsklossar ligger på då och om det går som jag vill låter jag helt bli enheter i helgen och fokuserar på att fortsätta hålla mig allert och leva som Jag vill. Jag vill ju förstås inte heller att det här suget fortsatt ska behöva besvära som det gjort och vet att jag egentligen behöver en längre tids avbrott. Hur det går med beslut om säg 3 månaders uppehåll låter jag vara osagt för det brukar som sagt också alltid börja trigga mig extra.

Hoppas fredagskvällen blir bra 💕

Den här kvällen känns iaf riskfri för ytterligare enheter. Jag är inte triggad att köpa hem något och det har gått lätt att avböja närmsta grannens flera försök till inbjudan till vin idag och att välja bort förslag om bubbel men vänner. Jag håller mig för säkerhetsskull hemmavid för mig själv. Har ingen lust eller motivation som lockar iväg mig nånstans. Vi har festligheter i stan hela helgen och på så vis vore det lite trevligt att ta en sväng och kika imorgon. Just nu känns det inte som en svår tanke att göra det nykter men en dag i taget den här helgen och jag vill hoppas att den motivationen kan hålla i även imorgon.

Ikväll kikar jag på serier, tar några svängar ut på balkongen, myser med kissarna och i vanlig ordning pratar i telefon 🥰

Kram

@Natalia Godmorgon. Jag hoppas att kissarna gett dig lite sovmorgon. Här är det en arbetshelg så kaffet smakar gott. Som tur är blir det inte så många timmar, kommer hem efter halva dagen. Drack 1,5 enhet med min partner som kom hem igår, det blir 4,5 hittills denna veckan. Kanske stannar jag där , jag jobbar nämligen imorgon också. Önskar dig, prinsessa och Eirene en fin ledig lördag.

Godmorgon allihop ☕️Kaffekopp nummer två här efter löprunda och sedan inköp av nybakat bröd 🍞 och bullar på ett speciellt bageri i närheten. Helgen blir ganska fylld av aktiviteter men inga särskilda festligheter. Har druckit tre glas denna veckan, ett i torsdags med ett av mina vuxna barn som är här och hälsar på, två igår och har utrymme för ett -två ytterligare i min "budget". Får se hur det blir. Har upptäckt att ett glas är mycket mer lagom än vad jag tidigare har trott och att jag tycker om att dricka långsamt. Och efter två vill jag inte ha mer. Har druckit som mest tre enheter vid ett tillfälle (förra helgen). Blev inte särskilt påverkad men det gav inte heller något mer så jag tror att tre är en bra gräns för mig. Alla är vi dock olika. Men kändes som en intressant 🤨 observation.
Igårkväll blev det alldeles underbart 😍 kvällsdopp. Jag var helt ensam vid badplatsen.
Ha en underbar lördag och hoppas jobbhelgen blir ok @Påvägmothälsa
🌻

Godmorgon!

Fick sova gott. Det krävs sömnmedicin men det är ok 🙂 Har en lång morgonstund på balkongen. Skönt väder! Ska vara uppehåll fram till eftermiddagen och fundrar på hur jag vill ägna lördagen. Ska nog ta en promenad och så får vi se hur väder och lust ser ut. Tror jag ska ägna iaf en del av dagen åt att leta på fler jobb att söka men väder, lust och energi får styra lite idag. Har lite mer energi idag än igår och det känns skönt.

Vi skapar oss en bra lördag 💕

@Natalia @Eirene Godmorgon denna vackra söndag. Hoppas att du fortsatte ha energi igår Natasha och att du Eirene fick en lika bra fortsättning som start på dagen. Den lät fantastisk. Jag jobbade och sen cyklade jag hem , hade en uppgift att göra på datorn som tog tid. Sen blev det ett bad för jag behövde pyssla om mig själv. Middag på lokal, tyvärr inte så gott. Drack en enhet, kommer att landa på5,5 av 6 i min "budget" Nöjd med detta 🙂 Glad söndag!