@vår2022 Det är mycket möjligt 🦁😂 Mitt hår går från att vara perfekt till galet till att över natten typ förvandlas till svinto i topparna 🫣. Förra veckan orkade jag torka det för första gången sen i april typ då det tar 20-30 min att få torrt. Sen lockade jag det med plattången och det blev såååå fint och höll i en vecka - sen tvättade jag det och DÅ kom svintot 😳 Jag stirrade på det i förrgår kväll och tänkte att jag borstar det & tar serum och lägger upp det på mina "nattsnurror". Tog ut dem igår morse och inte ens "nattsnurrorna" hade tämjt håret som det brukar utan jag hade VOLYYYYYYM (80-talet släng dig i väggen) med 20 cm svinto längst ut! TUR att jag har en operationsmössa på jobbet. Lyckades nåla ner luggen hjälpligt iaf 😂. Så igår tvättade jag håret igen och har sovit med inpackning i håret. Så jag får utvärdera i em hur svintot lagt sig eller tar över huvudet på mig 😣. Frissan blir i slutet på augusti sen i jan typ. Avundas dig som redan varit där! Jag älskar att bli ompysslad 🥳.

Resorna ja ✈️ 💼 Vi åker till Skottland 10/9 i 1,5v typ. Thailand är bokat till mitten av januari men det blir bara två veckor den här gången tyvärr 😔. Fast "bara" och "bara".....man ska vara tacksam för att det finns tid och ekonomi för resande 😎. Jag hoppas även du har en fin dag. Min går i ledighetens tecken och jag laddar inför 3 x 12h pass på hospitalet och hoppas det blir en stilla helg 🙏🏼

Kram❤️

@vår2022
Tack, ja den boken har jag hört talas om med det har inte blivit av att läsa den. Det ska bli nästa bok! Har en av böckerna om Förlåtelse kvar men efter den...
Spännande med leden. Det känsla också är ett projekt för nästa sommar.
Visst är det häftigt när insikter kommer. Just nu känns det riktigt bra.
Du har helt rätt om vår familj. Min syster dominerade totalt. Det skulle alltid "tas hänsyn till henne, för hon var så känslig".
Ska fortsätta arbeta med min psykolog idag höst och det är just hur jag ska bli tydlig med mina behov som står på agendan.
Tar med mig jobbdatorn till stugan i em. Ska njuta av lugnet och ett dopp i ån när jag är klar.
Tack för alla kloka tankar.
Kram🥰

@Carisie Ja, så skönt att gå till frissan och massagestolen vid hårtvätten! Jag har gått till en kille som är så otroligt noggrann ett par gånger nu. Han lägger massor av tunna slingor och det tar typ en timme, men det blir så snyggt! Totalt tar det nästan 3 timmar med klippning. Men ibland pratar han lite väl mycket😂 men är rolig att prata med och jag får en inblick i dagens ungdom😁.

Du har två härliga och helt olika typer av resor att se fram emot! Jag sitter mest ute i skuggan och jobbar nu när det är så varmt och skönt och har rehabhunden tätt intill så jag har koll på honom. Lugnt på jobbet också. Njut av ledigheten och samla energi till långpassen.

Kram❤️🌞

@danisa Ja, det är en riktigt fin led att gå på. Har en kollega som gått den i sommar och hon blev helt tagen. Åh, nu längtar jag till fjällen och vandring😁. Vad bra att du ska fortsätta hos psykologen i höst och jobba med dina behov.

Härligt att kunna ta med jobbdatorn till stugan och ta ett dopp i ån senare. Jag åker till vår stuga i slutet av augusti en vecka, semester och jag längtar efter bastun och badet. I år har det varit ovanligt varmt i vattnet. Ha det gott!🌞❤️