@vår2022 @danisa Asså ni behöver Goodiebox - det hör jag det 😂😂😂 Faktum är att mina kostnader gått ner eftersom jag får boxen en gång i månaden. KASTANJEVATTEN 🙄👱🏾‍♀️Jo det minns man ju 😂. Jag fick i min box en self tanning drops som jag mixar med lite vanlig ACO ansiktsolja så får man lite färg.

Håret mina vänner.. där går det stålar för det har jag mycket av och mycket tack vare BRA produkter 🥰 så det fortsätter jag med ... Olaplex & GK - det är fina grejer det 🥰 Tack vare min Goodiebox kan jag dricka Gin ... jag menar lukta Gin 😂😂😂

Njut av ritten Danisa - jag sitter är i mina blå operationskläder och avundas dig så jag gnisslar lite tänder. Hästtjejen i mig storgråter.

Ha en skön kväll ❤️

@Carisie
🤣🤣🤣 Du är för härlig. Fortsätt lukta Gin du... Ridturen blev lyckad trots lite duggregn. Har inte ridit på 2 år så vi får se om jag går som en gammal gumma. Vi red ute i skogen och jag kunde släppa allt och bara vara där i stunden.
Hoppas du snart kam få en ridtur. Grannen har hästarna på bete på fäboden hela sommaren och hon har lovat jag får rida varje dag om jag vill. Så nu ska jag igång igen. (Ooops det kanske blir ett nytt beroende😉)
Tack och lov att det är ett nyttigt ett.
Ha en bra kväll så hörs vi säkert framöver