Dag 21 nykter och det känns bra fick dock för första gången sug efter vin i fredags efter en hektisk vecka på jobbet. Ont i huvudet hade jag också efter intensiv fredag. Men 2 Alvedon massa snöskottning och sedan godis o film så försvann allt🙂 Idag ska jag ta blodprov för att kunna komplettera en ansökan om alkolås som jag tror är bra för mig att hela tiden bli påmind om varför låset sitter där. Jag har stort behov av bil i tjänsten och det är bra att det varit pandemi nu så jag ej behövt resa. På tisdag åker man till fjällstugan o ska sitta där o jobba med min tjej och bara mysa med brasor och utelunchen o utemiddagar till öppen eld.
Nu håller vi i detta 💪

@charmer Grattis till 21 dagar !! Jag ligger några dagar efter dig. Men det börjar kännas bättre med suget efter A lättare att liksom tänka förbi . Härligt med fjällstuga, där kan du verkligen få känna lugnet .
Ja nu håller vi i detta 💪🌸

@majsan_nu Ja det verkar som a-fritt är inne nu 🙂 hoppas du fick en god natts sömn. Jag är en förstörd natt arbetare så jag har ganska nyligen klivit upp . Ha en fin söndag 🌸🌷💕

Dag 21 som spiknykter 👏 heja mej!! Dag 14 som jag gruvat så mycket inför gick så obemärkt förbi. Känner mig så nöjd och glad. Idag när jag skulle in och handla blev jag stoppad av polisen som hade körkorts och nykterhets kontroll.. det kändes grymt bra att vet att jag skulle blåsa grönt , det ska ni veta att för några veckor sen skulle jag varit så fruktansvärt nervös inför att måsta blåsa . Känner mig just nu så stark i mitt beslut att vara nykter.
Kram på er alla! 🌸💕🌷❤

@Åsa07 Superbra jobbat! Som du bävade för dag 14 och din ledigvecka. Du fixade det med bravur och visade vem som bestämmer över ditt liv💪. Nu dag 22 och det är bara att stå längst fram i ledet och föra kommandot. Underbart att få blåsa när man vet att man är nykter. Jag ser fram emot att få blåsa och bli intagen för kontroll😂.

Heja dig och ha en fin onsdag🌷💕

Dag 28!! Hur enkelt som helst! Nä skojar bara denna vecka har varit tung för mig med många bekymmer med nära och kära, som tyvärr gör att mitt sug efter A blir väldigt jobbigt. Sen avslutades veckan med lite covid 🤢 är i karantän än. Men jag har i alla fall varit nykter.
Stor kram till alla som kämpar ni är bara bäst 💕🌸🌷

@Åsa07 Du är en riktig kämpe! Hoppas du snart blir bättre. Viktigaste är att vara nykter när det stormar runt om, det leder till bättre handlingar, känslor och beteende än om man skulle dricka. När du tänker på A, tänk på hur jävligt det var med A så kanske tankarna försvinner.

Krya på dig🌷💕

@Åsa07 Så fint att du härdar ut 👍
Dina dagar tickar på... Känner igen det du du skriver om oro för nära o kära, har haft/har så mycket av det.
Inget skulle bli bättre av att a-monstret skulle få lov att lägga sig i.
Så håll ut, det kommer att bli lite bättre dag för dag, lättare att ta itu med det som skaver. Det är min upplevelse iallafall.
Stor kram till dig, du är bara bäst!
Kram 🤗

@vår2022 🌷 Ja A gör allt så väldigt mycket jobbigare med ångest och depression. Det är skönt att vara nykter och klar i huvudet. A är ju verkligen en dålig sak att ta till när en måste vara pigg och körbar .
Kram 🌷🌸💕

@majsan_nu Ja jag håller i detta nu. Jag har aldrig lyckats hålla mig nykter så här länge, och oftast känns det helt underbart. Det är bara när det blir vild panik med närmaste familjen som det värsta suget efter A kommer .. det är intressant när man lär sig hur jag funkar när suget kommer för mej är stress, hunger, sömnbrist dom värsta triggers iallafall som jag kommit på än så länge.
Kram 💕🌸🌷

@majsan_nu Hej! Vad glad jag blir att du kollar till mig 💕 det går så bra med mina nyktra dagar dom tickar på, har inte så mycket sug alls nu då jag är sjuk.
Skönt att höra att dagarna får ticka på hos dig med .
Kram 🤗💕🌸🌷