Drack alldeles för mycket igår. Känns som jag skall dö.

Levande

Och du skall vara så stolt över dig själv bra jobbat.
Feber har jag klarat mig ifrån, så det har jag inget svar på☺
Slutar det inte snöa här kommer hunden snart kissa i kattlådan, han har för korta ben för så här mycket snö.
Hoppas du får en bra dag, även om förkylning och promenader inte är något kul

Flinga

Den här jycken är oxå utrustad med ben av taxmodell så vi har plogat oss fram idag.
Önskar jag haft en kattlåda!:)

Flinga

Solen skiner genom skitiga rutor och min feber vill inte ge sej.
Dag 11 utan a men det suger.

Flinga, jag svarar dig här så att vi inte diskuterar i LillPers tråd.
Och nej, jag tycker inte att det är ok att någon inte tar en sån diskussion på allvar. Hon kan inte ha förstått vad du sa. Hon förstår inte hur du mår eller så mäktar hon inte med.
Mitt svar till dig och Lillper grundas i att jag lever nära en person som inte kommer att vara med så länge till och jag känner panik inför att jag inte ska få träffa denne igen. Varje dag, varje stund blir så betydelsefull. Därför svarade jag som jag gjorde för jag är faktiskt övertygad om att ni båda är väldigt betydelsefulla för andra.
Men du då, så som du mår är inget normaltillstånd. Får du hjälp mot depression eller något annat?
Du skriver att du slutade dricka i en månad och inte mådde bättre. För mig tog det två månader tror jag innan måendet ändrades ordentligt. Men jag mådde ok innan, min ångest var till stor del en bieffekt av alkohol. Alkohol är förödande tycker jag när man inte mår bra. Allt förvärras och jag tror, bara grundat i det jag läst här, att du skulle behöva någon annan hjälp med ditt mående. Så som du mår är inget normaltillstånd. Sök hjälp om du inte har gjort det. Det kan verkligen bli bättre. Kramar till dig Flinga!

Flinga

skiner och alla skavanker lyser en i ögonen.

Hur mår du? Allt bra?
Är influensan över för dig?
Läste att du skrev att du kände dig lite bakis när du hade feber.
Och jag kände precis likadant. Sa det till min man när jag låg och dog i soffan "det känns som att jag dör bakisdöden". Fatta att man mår så pass illa att man kan jämföra bakis med influensasjuk av att dricka dagen innan, helt galet.

Du kommer att klara detta flinga.
Kram

Flinga

Tack för din kommentar. Jag följer din tråd och jag är full av beundran över din ork. Vilken kämpaglöd!!
Har' u lust att dela med dej lite av den ;)
Känner mej som ett utskitet äpple. Blek som en vampyr, å allt hänger å slänger.
Vågar inte visa mej på nåt gym, skulle antagligen bli klassad som naturförstöring och utslängd;)
Ha det gott å kämpa på!
Kram

Ja jo jag vet känslan, försök hitta 3 saker som inte är helt fel?
Snygga fingrar? Öronsnibbar?, vacker ögonfärg? Oklyvna hårtoppar? Bra ögonfransdag?
Snygg navel? Symmetrisk lilltå?

Slår vad om att du har något som du kan hitta som inte är och känns helt fel om du verkligen försöker?
Idag har jag en snygg röv, helt okej fotform och starka naglar. Det gör mig glad att det inte är helt fel. Övning ger färdighet.

Försök vara lite snäll mot dig själv, har läst hela din tråd oxå och som jag ser det har du kommit en bra bit på vägen på kort tid. Var snäll flinga, mot dig själv. Det förtjänar du.
Kram

Flinga

Var "ner på stan" en sväng för att göra lite sena inköp (ej a!)
Det var soprent i varenda butik.
På Hemtex var jag hela allena. När jag kommenterade sakernas tillstånd för tjejen i kassan förklarade hon att hela Gbgs befolkning vid den här tiden en fredag befinner sig på after work.
Kollade när jag promenerade hem och det stämde, det var knökfullt på var enda bar. På vissa ställen kö in.
Inte undra på att alkohol intaget ökar i befolkningen.

Flinga

Blev inte alls som jag tänkt mej.
Det dök upp alkohol när jag var oförberedd och det sket sej rejält.
Blev ovän med en familjemedlem som inte fixar att jag dricker. Själv super han som ett proffs. Men han e ju man gubevars....
Skulle ägnat mej åt kreativa sysselsättningar hela helgen men det blev sängen istället. Ångestladdat.

Leverjag

Nya möjligheter. Släpp och gå vidare. :-)

Sov och fundera på vad som får dig att trilla. Lär dig känna igen situationer och känslor som triggar ditt begär. Lär dig mer om dig själv, så blir du starkare för varje gång.

Sov gott och starta dagen utan självplågande tankar. Vänd blad och sikta vidare. Det blir bra då.

Kramar

Sundare

O ännu en ny dag.
Önskar dig en fin sådan Flinga! Kram på dig

Vill vara fri

att glömma bort varför alkohol inte funkar så bra för vissa av oss och så lätt att slå på sig själv när vi återigen tror att vi kan hantera alkoholen.
Bra att du ger dig själv en kram. Och du, du är inte värdelös! Kram.