Hej på er 👋🏼 Det blev ingen direkt morgon för mig här. Jag vaknade kl 4 och kunde inte somna om 😩 Låg & läste en bok och små surfade lite på nätet. Efter frukost gjorde jag slag i saken & drog igång projekt skrapa och slipa staket kring gästhuset. Så nu är det bara målningen klar och det får bli imorgon när duschen med högtryckstvätten torkat. Hann måla utemöblerna också. Sitter och vilar mig en stund med kall dryck i skuggan. Kommer att behöva en dusch och hårtvätt efter den här dagen.

Dagens kioskvältare! Blev headhuntad till ett jobb så nu har jag intervju imorgon. På teams - känns som att det var en mening med varför jag tog med datorn 💻😵😱 Skrämmande.

Ni är duktiga @sorgsen72 & @påvägmothälsa

Nu ska jag fortsätta min semesterdag med att ta hunden till havet 🌊

Hoppas alla har en fin dag
🩵

Hej alla ❤️ Skrämmande svårt att hålla rutinen på att skriva här. Gick upp i morse och åt frukost & satte igång att måla. Sen fick jag lämna måleriet för intervju via teams. Sen iväg på gårdsbutikssafari för shopping av råvaror till kvällens trerättersmiddag. Kom hem & snodde ihop rabarberpaj och rödbetorna kokar för fullt. Oxfilén ska på grillen. Salladen klar. Kanske hinner måla en vända till före middagen ☺️
0️⃣ enheter här
🩵

Blir glad över er alla som skriver 💕 Sitter i solen med en kopp kokkaffe, checkar in nollan idag med! Sov så gott natten som var och vaknade utvilad strax före fem. Haft en fin dag på jobbet och har börjat så smått att räkna ner till semestern som börjar om två och en halv vecka ♥️

@Carisie Hej, såg du hade taggat mig på ditt inlägg först nu. Ska försöka lära mig hur jag ska tagga. Nu har jag halverat min konsumtion till ca 6-8 glas per vecka och har inte känt något sug. Midsommaraftonen gick också bra. Nu får jag försöka hålla den här nivån åtminstone under 6 månader så får vi se sedan. Funderar på hur jag ska göra på semestern. Det blir alltid en massa som besöker oss i stugan och en hel del vin blir det. Är inte riktigt på det klara med hur jag ska hantera de fyra veckorna, Jag får se helt enkelt.

Godmorgon alla i kaffestugan!
Nej, jag ångrade inte min nyktra dag igår! Dricker nu gott kaffe och känner energi. Ska ta mig en morgonpromenad och sen blir det bad. Jobbar idag, men det är alltid lite lugnare under sommaren på mitt jobb.

Önskar er alla en fin onsdag! Njut av sommaren, den är ju så kort som Ledin sjunger :-)

God morgon i stugan ☕️
Här semestras det i ett lugnt men långt från lökigt tempo. Nu ska jag med en kaffe i näven måla klart staketet. Lämna en bil i stan. Handla. Sen kanske löka med en bok i solen. Kanske. Sätter nollan dör dagen 0️⃣

@prinsessa Nä man varken ångrar att man inte druckit eller är sugen på när man känner nykter energi.
🩵

@Carisie Det låter som att du verkligen maxar semestern 😊 Hur kändes intervjun? Spännande! @prinsessa Hoppas att promenad och bad blir sköna. Här badas det i havet varje dag, och det blir allt "varmare". Över 16 grader idag !! Jag håller budget men sommaren är en komplicerad tid med enheterna. Idag väljer jag att unna mig en dag utan. @sorgsen72 Det låter som att det går bra för dig, visst sover man bättre utan enheter? Det tycker jag. Nej, nu skall jag bära yogamattan till en klippa och andas lite. Önskar en fin dag.

@Påvägmothälsa Visst är det härligt med bad! Jag badar också nästan varje dag, ska ta mig ett dopp snart. Jobbar hemifrån idag och kör det sista nu innan semestern.

Carisie: Spännande med ett eventuellt nytt jobb.

Nu ska jag dricka upp mitt mumsiga kaffe och sen blir det promenad med ett dopp! Och kanske en liten simtur.

God morgon ☕️
Sitter på altanen till stora huset och dricker kokkaffe under parasollet - alltså det stora.. tror det är typ 5m i diameter 😂 ⛱️ det är 30 grader & fåglarna sjunger - i övrigt tyst. SÅ skönt och det är med viss ångest jag tar in tanken på att åka härifrån till nästa förälder. Min mamma 👵🏼

Jag önskar alla en fin dag - nu sätter jag nollan 0️⃣

Kom precis hem efter att grillat med vänner, alla var nyktra 👍 Jobb imorgon för de flesta av oss. Så trevligt att umgås utan alkohol, vi skrattade och åt gott 💕 Kan nolla även denna dag 🙏 Avrundar kvällen med en kopp ☕️ innan det är dags att lägga huvudet på kudden.