Det var några veckor sen jag skrev en tråd om "Diagnoser och alkohol"
Nu är jag här igen, 1 vecka nykter och sög mig in på systemet då det är precis bredvid apoteket här i Hallsberg.
1 vecka nykter, det är ju ändå något tänker jag, köper 6x5.0 och visar legget som visar 22 barre gammal. dom vet väl vem jag är och att jag alltid köper samma mängd.
1 vecka åt helvete egentligen, men jag har samtidigt levt på att 7 dagar har jag fanimej varit nykter. Gått igenom skakningarna, att det känns som om man flyter fram på gatorna, den grova ångesten och allt detdär ni vet?
Men nu sitter jag här, 5 bärs senare och glad över att jag kan berätta eller framföra detta någonstans, då jag redan har en blogg - men detta är mer under ytan, detta berättar jag inte för "dom".
Är det så att jag kan ha denna sida för att skriva av mig som jag gör nu? är det ok? det är iaf skönt, kan jag säga er.

Li-Lo

Du är så viktigt här och jag hoppas att du fortsätter skriva trots att dina trådar ännu inte tagit fart. Du behövs, du är ung och redan börjat fundera på vad alkohol kan ställa till med. I din målgrupp och i vissa grupper kan alkoholkonsumtionen normaliseras vilket förhindrar eftertanke. Du är modig och insiktsfull och har goda förutsättningar att lyckas eftersom att du tar tag i det!

Vänligen Li-Lo
Alkoholhjälpen