det är helg och blir fan idiot!!! vill ha alkohol nu!!!!! jag går runt och klagar och är bitter hela jävla tiden!! ska det vara såhär ??? jag tar fan återfall snart! såhär tungt kan det fan inte vara hela tiden..... jag sitter och funderar om morfin tabletter nu för att jag inte kan dricka när jag har antabus i mig... jag måste ha något i mig hjälp

Ellan

Jag läste att du gick på NA-möten. Har du någon att ringa, sponsor? Finns det något kvällsmöte? Att stoppa i dig morfin nu hjälper säkert för stunden men hur blir det sedan? Spela hela filmen, hur ser det ut när skiten ska ur kroppen?
Kämpa!!!
Kram!

Timboslice

nästa kvälls möte är på söndag! nu har jag typ bestämt mig för att dricka när bolaget öppnar imorgon! är så jävla törstig... och min bipolär medicin gör mig bara så grå .. hela vardagen är dyster och grå på litium

Ellan

Har inte systerföreningen något möte? För att ha något att sikta på. I morgon är en ny dag och då kan du fatta ett nytt beslut om det så är timme för timme, eller minut för minut. Äter du Antabus så råder jag dig till att inte dricka. Det gjorde jag och det blev INTE bra.

Ellan

God morgon,
Idag är det en helt ny dag och är ett oskrivet kort om vi inte beslutar oss för hur vi vill att den ska bli. Har du någon bra plan för din dag? I början av nykterheten kan det vara skönt att ha en plan att luta sig emot.
Ta hand om dig.
Kram!

Timboslice

nej! har druckit 2 öl och är helt jävla varm i huvudet, inga obehagliga känslor dock fast jag tog antabus, mest lugn i mitt inre, funderar på att byta bipolär medicin, för litium gör mig så jävla grå dessutom. känner ingen glädje eller sorg, är som en jävla robot, planen är att dricka nu

JasonLee

Medicinerna gör oftast de ännu värre för någon som har problem med alkoholen.
Jag körde på som tusan när jag åt sri medicinerna.