Skaak

Nu är nyår över och det är värre än någonsin. Så fort jag har druckit ett par glas så blir jag som helt förbytt och jag kan bara inte sluta.

Det här har hänt flera gånger tidigare och min partner börjar bli riktigt trött på det här. När jag dricker så blir jag otrevlig och arg (aldrig våldsam som tur är).

Jag har gång på gång gjort bort mig inför min partners nära och kära och det har kommit till en punkt där vi knappt kan träffa folk på fest.

Jag mår förbannat dåligt över allt som har hänt och tänker "aldrig igen" gång på gång. Men sen tar jag ett glas eller två hemma några gånger utan problem och tänker att allt är bra, men så är vi på fest och jag når den där gränsen återigen. Jävla skit.

Nu kände jag bara att jag behövde få skriva av mig lite, finns så mycket mer jag kan ta upp när jag inte mår så här dåligt..

Är det bara din partner du blir arg och otrevlig mot eller händer det mot andra också?
Läs lite i trådarna här och se om du kan känna igen dig i något av det som skrivs och på så sätt kanske du får frågor som poppar upp. Många gånger känner igenkänning till max och ibland får man hjälp andra här hur man kan tänka och komma närmre en lösning.

Kram PimPim ?