Fick Naltrexon utskrivet av min läkare på Beroendecenter .
Skulle ta 1/2 tablett innan läggdags.
Gjorde det, tog första 1/2 tabletten. Blev lite yr (som är vanligt), men vilken "kick" jag fick. Jag lyfte från sängen, blev euforisk.
Fick en kärlek till tabletten. Förstår hur narkomaner känner sin första kick ( som sedan inte återkommer,). Inte för mig heller.
Vilken känsla, kommer aldrig att glömma.är kär i Naltroxe

AnnLisbeth

Valeria,
Varför vill du testa dessa? De är mot alkoholsug och hjälper mig att förbli nykter vilket är min strävan.
Jag kanske missuppfattar dig, men tolkar det som om det är ev ruset du vill åt istället för att bli av med suget.

vill jag gärna bli av med. Jag föreställer mig att personer som är måttlighetsdrickande av naturen inte känner något sug utan dricker för att det är gott och utan problem lägger av när de har fått nog. Jag själv kan äta några jordnötter eller chips och sedan låta skålen stå eller ta en liten bit choklad och låta resten vara. Många kan ju inte sluta äta sådant förrän det är slut. Jag skulle vilja dricka ett glas vin och sedan sätta på korken. Som det är nu kan jag inte ha någon alkohol av något slag hemma utan att dricka upp allt, jag dricker tills jag somnar helt enkelt. Som det nu är kan jag inte köpa hem mera än som får ta slut och kan inte handla på fredagen för att dricka på lördagen. Att köpa taxfree och liknande är uteslutet. Det är DET suget jag vill bli av med!