DetGårBättre

Någonting har hänt med forumet. Alla trådstarter står som att någon har skrivit i dessa trådar i natt klockan 01.25! Massvis med trådar har hamnat någonstans långt bak i träsket.

Det är inte första gången forumet strular. Jag är allergisk för sådant. Det blir ett jobb bara att komma in här nu. Samma visa om man besökt "anhörigforumet" så kan man inte bara trycka forum sen för den hoppar inte tillbaka så man ser de fyra olika delarna.

Det är irriterande vid en ny trådstart att du bara kan skriva rubriken och inte själva meddelandet.

Jag vill med detta inlägga tacka för mig och jag traskar vidare. Jag orkar inte skriva en "dagbok" på ett sådant här forum. Skriver jag framöver kommer jag ha en egen blogg på en egen domän!

Lycka till alla andra! Hej då och tack för mig!

Ja det blev rörigt. Tror det är gamla trådar utan inlägg på länge som blivit låsta per automatik.
Men hittar man bara sin tråd o sina inlägg hos andra under konto högst upp så går det bra för mig i a f.
Kram!

Antingen är jag blind eller så är jag fortfarande morgontrött, här ser allt ut som det brukar. I min mobil, safari i iPhone. Kan det vara webbläsaren?

Kram ?

Forumet är INTE sig likt alls. Orka.

Kram ?

PS. Nu ska jag ta med båda döttrarna på en utflykt till Sturkö. Där finns ett stenbrott på 5x10 meter med flera hundra guldfiskar i alla möjliga färger och storlekar. Vi ska mata dem med korvbröd, som jag har halva frysen fylld av.

Verkar som om de har låst gamla trådar så det inte går att skriva i dem. Det är bra. Det blir ibland lite förvirrat när folk skriver i jättegamla trådar. Tyvärr blir det svårt att hitta, men jag gissar att det rättar till sig med kommentarer i trådarna. Snart ser det ut som vanligt och man kan ju söka efter trådar man gillar.

Det stämmer precis som flera av er gissade, att det blev fel när systemet låste gamla trådar. De blev då markerade som att de hade nya kommentarer. Jag har försökt återställa det nu. Beklagar verkligen att det blev rörigt!

Om ni har andra tankar och synpunkter om vad som kan förbättras för att göra forumet mer användarvänligt så får ni gärna skriva här eller i ett meddelande under frågor.

Vänliga hälsningar
/magnus
alkoholhjälpen

Hej! Ny här, men skulle önska att det fanns någon form av sökfunktion! Så att man kan söka på specifika ord, teman eller specifika problem/lösningar. Svårt att hitta en specifik tråd eller ämne om man måste läsa ALLA trådrubriker. Går det att fixa?