Hej på er alla!
Igår var mitt första AA möte för mig,var sjukt nervös när jag skulle gå från bilen till lokalen där mötet hölls. Kom in o där satt 6-7 personer o alla vände sig om o kollade på mig. Oj vilket välkomnande jag fick alltså,vilka fantastiska människor de finns i världen. Har aldrig känt mig så hemma någonsin. Efter mötet när man fått höra allas berättelser hade jag en ny energi i kroppen,en energi och motivation jag aldrig känt förut till de positiva, jag ska klara de här!
Blir självklart att gå på möte nästa vecka med.
Trevlig onsdag

Snyggt jobbat! Starkt och modigt att ta beslutet och gå dit. Tänker att det är väldigt motiverande även om jag inte prövar aa själv. Kul att du trivdes och att du skriver.
Välkommen hit!

Kul att du vågade ta första steget <3
Oj vad jag känner igen den första gången jag skulle gå på möte ! Parkerade ett kvarter bort, smög in genom porten med skamsna blickar bakom mig : "Vem kände igen mig nu ???" Att det var en vanlig ingång till ett vanligt hyreshus fanns inte i min skalle då.....bara att ALLA visste att AA låg där :-O Vilket folk självklart inte visste !!
Hoppas att du fortsätter att gå och kan lära av Di Gamle !
Kram <3

Ja de var min tanke med,var helt övertygad om att jag skulle stöta på någon man kände,samtidigt var de ändå bestämda steg in för hade ändå berättat för släkt,vänner,chef hur allt låg till så hade inget att skämmas över ändå om man hade känt igen någon där. Ha en fortsatt fin dag @Adde