Lite nervös , har klarat alla vardagar, må-to... ikväll när jag kommer från jobbet är det fredag... då är det en ny utmaning... jag tänker på er andra som också Startat er resa denna vecka! Kämpa på, ge inte upp! - jag ska försöka föreställa mig hur jag kommer att må, hur stolt jag kommer vara på måndagsmorgon om jag har klarat det! -Tack för alla kommentarer och upplevelser jag fått tagit del av här

Belöningen kommer redan imorgon bitti om du avstår ikväll ? Grymt att vakna pigg och fräsch en lördags morgon. Åka och köpa nybakat bröd, njuta av kaffet i vårsolen, gå en promenad. Jag håller på dig ???☀️?

Lördaghelaveckan

Samma här, har planerat in promenad med picknick och kaffe i vårsolen i morgon.

Kommer kännas bra att kunna åka ut på förmiddagen med fam och vara pigg & nykter.

Det kör jag dom ett mantra i hjärnan?

Önskar dig en mysig helg?

Emma79

Det finns så många tillfällen som blir ”det första” utan A.

Restaurangbesök, släktmiddag, middag med vänner, AW på jobbet, vernissage, semester, soliga dagen på stan, fredagen i soffan, tjejkvällen osv osv

Jag har testat de flesta nu och det funkar! Jag har t o m varit på vinprovning utan A ?

Vissa saker kanske man väljer bort ( jag tycker att folk kan bli lite för flamsiga när de är berusade, jag tröttnar efter ett tag ), annars tror jag man mest skaffar nya vanor!

Lycka till!

Tanten75

var första veckan att vakna på morgonen och tänka ”yes, jag klarade av att vara nykter igår” Den härliga känslan höll mig motiverad att kämpa för att vakna med den känslan nästa morgon också, och nästa osv...
Den känslan hjälper mig fortfarande (plus ett antal nya rutiner och aktiviteter jag helt enkelt undviker ett tag framöver)

Hoppas du får en fin helg! ?

djuna

första helgen också för mig, jag är ny här! I dag skiner solen, jag har yogat på morgonen och just nu känns det bra men ovant att föreställa mig fest utan det där glaset som blir för många. Önskar alla en fin helg!