Varför känns det som skulle vara det bästa som så läskigt? Antagligen för att jag är starkt beroende och har en skev bild av min verklighet. Jag känner både skam och tvivel men har svårt att ta tag i mitt problem. Jaja denna gången kanske det går vägen?

Mirabelle

Hur ser ditt problem ut? Tvivlar du på att du har problem, eller på att du kan komma tillrätta med det? Du kan. Det är bara inte en spikrak resa, utan var och en måste hitta sin eget krokiga väg... Lycka till!

Ja du har en poäng i det du skriver och antagligen erfarenheter i bagaget. Jag är ännu rellativt ung (35) men har nog allt att vinna på att styra om min kosa även om det inte är i absoluta botten för min del ännu. Det är tanken på att det ska hamna där som är skrämmande. Har ännu e ”fungerande” vardag även om ” tupplurarna” på soffan på kvällen är för många till följd av dryckesvalet.

Ja du har en poäng i det du skriver och antagligen erfarenheter i bagaget. Jag är ännu rellativt ung (35) men har nog allt att vinna på att styra om min kosa även om det inte är i absoluta botten för min del ännu. Det är tanken på att det ska hamna där som är skrämmande. Har ännu e ”fungerande” vardag även om ” tupplurarna” på soffan på kvällen är för många till följd av dryckesvalet.