Jag är så stolt över mig själv!
Jag har varit ärlig mot min sambo om att jag inte dricker och mitt varför. Han stöttar mig till 110%!

Igår skulle vi till en storstad. För mig har det alltid förknippats med alkohol. Men igår stod jag emot! Det var super jobbigt, men när jag fick in min läsk var jag så nöjd! Jag hade klarat en av dom största utmaningarna för mig. Nu känner jag att jag kommer kunna hålla min nykterhet. Jag blev ordentligt testad och är det nångång jag skulle fallit på så skulle det varit då.

Idag har jag varit nykter 18 dagar!
Fy f*n vad bra jag är!!

Femina

Ja, du är jättebra! Var stolt! Jag är inne på dag tre. Jag är också stolt.

John-Erik

Jättebra jobbat! Har själv 17 dagar idag och känner mig faktiskt "nice and dandy" utan alkohol.
Kan ju vara lite jobbigt emellanåt som du själv säger. Du fixar detta tjejen..
Fortsätt så :-) Är också lite stolt. Ska till 30 och det är en evighet dit känns det som.
Ska klara det ändå. Ibland känns det hopplöst men det får man ta om man ska tillfriskna.

Lycka till!

Varma hälsningar

John

Femina

#Tjejen91
Just nu är inget kämpigt alls faktiskt men det kommer säkert. Jag är bara glad och tacksam för att jag tog mig till mitt första AA-möte i tisdags. Jag längtar redan efter kommande tisdag och då vill jag kunna berätta att jag klarat en vecka. Tack för att du frågade.

Tjejen91

Starkt jobbat!! Vi kämpar på tillsammans! Jag är också ”pirrig” inför mina 30 dagar. Jag sätter alltid 1 vecka/ sen 1 månad i taget. Då känns det hanterbart.

Tjejen91

Jätte bra att du gick till aa! Kanon att ha som mål att klara en vecka i taget. Har också insett hur viktigt det är med små mål i taget.