Hej! Är alldeles ny här o vet inte riktigt hur det funkar än :) I dag är det min 4:e dag nykter, vilket är ovanligt för mig, brukar högst ta 2 dagar innan jag måste till bolaget igen. Men nu har jag bestämt mig för att det måste få ett slut! I vanliga fall tutar jag i mig 3-4 vinboxar i veckan men jag går aldrig ut full. Är sjukskriven så jag behöver ju inte gå någonstans. Men jag undrar över abstinensen..har haft hemska mardrömmar, frossa och nu är jag så rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen..hjärnan vill ju gärna styra kroppen till bolaget men det vill inte jag..vad ska man göra med denna rastlöshet o oro?!

Mammy Blue

Välkommen!

Jag är ingen hejare på den medicinska sidan av avvänjningen, jag höll själv på i flera månader och hattade fram och tillbaka utan att lyckas sluta så det blev en ofrivillig utfasning kanske man kan säja. Läs gärna här i forumet, du kanske hittar svaret, dessutom är det ett jättebra sätt att fördriva tiden fram till Systemet stänger...Forumet har räddat mej från många besök där.

Skriv gärna hur det går, hur du mår, det kan både hjälpa dej själv och andra som kanske söker svar.
Välkommen!
/MB