Ser här på forumet att det finns ett projekt som heter e-Change och som är en internetbaserad studie/behandling drivet av KI.
Finns det någon av er som är med i detta, som har erfarenheter och synpunkter på hur det fungerar? Funderar på om det vore något för mig...
Tacksam för alla kommentarer!

Lilla Fjäril

Jag tog chansen och hoppade på den här undersökningen, allt som kan hjälpa mig borde ju vara positivt! Så nu är jag på g och har redan gjort första uppgiften.
Spännande!

Gammel tanten

Tar inte så lång tid och manar lite till eftertanke. Dock har jag slarvat på sista tiden med att göra registreringar.
D.V.S. när och om jag känt sug, hur starkt i så fall, känslor och sånt som ev. påverkat suget, drack jag i den situationen, hur många glas i så fall och om jag inte drack, vad gjorde jag istället.
Tycker du ska pröva, om det inte ger något är det bara att sluta delta.

Lycka till!
Tanten

Lilla Fjäril

För svar gammel tanten!
Jag gick med igår!
Kastade mig rakt ut och gjorde första veckans uppgift på direkten. Har också fyllt i registreringar och det har ju varit lugnt hittills.
Stora testet blir i morgon onsdag ( det är visst idag ja!) då jag normalt brukar dricka vin. Har inte bestämt mig än hur jag gör, beror mycket på hur natten blir...
Hm. Vaken fortfarande bådar inte gott...
Ska bli intressant att skärskåda sina behov, motiv och orsaker...
Kram