Hejsan
Har förut skrivit några inlägg här, men måste skriva av mig igen
Går på antabus sen en vecka tillbaka, har testat på de några gånger förut men alltid ramlat tillbaka...men denna gång känns de som mer allvar..vet inte riktigt hur men känner mig mer redo nu än vad jag gjort förut..visst skulle de vara gott med en öl eller varför inte en Wirre? De skulle jag ju inte tacka nej till men nää jag klarar mig en dag till =)

Har levt i ett missbruk säkert i 7år om inte mer, ha vare på olika fester minnesluckor, bråkat, slocknat, hitta nån i sängen dagen efter å undra vem FAN ä du?? Skäms över många av dessa tillfällen men som sagt man lär sig av livet och de ä bara de man kan ändra att de ska inte få hända igen.
Vet inte på hur många fester som snuten kommit förbi inte för att jag gjort nåt utan kanske för att nån ur gänget har ballat ur, så efter ett tag börja snuten känna igen en å hälsa på en på stan...kanske inte så himla käckt men men de ä sånt man få leva med.

3dgr innan jul va jag dyng kalas och min far fick komma å hämta mig på festen, låg i soffan som ett rejält vrak..de va väl då först han insåg problematiken med mitt drickande fast jag sagt till om de flera ggr men nu tro jag han insåg allvaret..han fick nästan bära mig ut till bilen, och han va inte direkt nå glad på mig på några dagar men de va för att han vart rädd..kan låta lite konstigt detta men jag är glad att det hände nu ha jag han stöd mycket mera nu när han insett så denna gång kanske jag klarar det =)

Min mor ä ingen ide att snacka om antingen förtränger hon allt eller så fatta hon inte kom inte så bra överens hon å jag, spela ingen roll vad man säger eller gör så ä de ändå fel..tro de va idag som jag verkligen börja se att de ä pga henne jag dricker mycket...skyller inte på henne men hon är ett stort problem för mig...de känns som att man aldrig duger till nåt..måste alltid ligga 2syeg före henne i tankebanan så att allt ska bli rätt men vad spela de för roll egentligen när de ändå inte kan bli rätt??

Mina vänner är de bästa jag ha speciellt en person hon ska ha en stor eloge för att hon står ut med mig =D
Utan henne vet jag inte vad jag hade gjort antagligen hade jag säkert legat på en parkbänk eller umgåtts med dom som hänger i parken :/

Önska er alla en riktigt trevlig kväll ni som orkar läsa detta =D