Längesedan jag skrev nu.
Har fått tillbaka mitt lugn i kroppen som jag hade ett rejält bakslag i för ett tag sedan.
Att vakna nu på morgonen och slippa alla jobbiga tankar och mitt ex i huvudet är så underbart.
Min ilska jag haft sedan vi separerde har också bleknat.
Har tagit sådan otrolig ork och energi mer än jag kunnat förstå och tro.
Har haft svårt att kunna vara fokuserad på jobbet tidigare när det är nya saker jag måste lära mig.
Men det tar tid att komma ur detta medberoende.
Men vad jag har lärt känna mig själv under dessa jobbiga år som var i flera med alla svek,otrohet och lögner.Jag visste inte tillslut hur det skulle vara när man lever i en sund relation.
Att bo ensam trodde jag inte heller jag skulle klara.
Men känner idag att jag trivs väldigt bra med det.
Men det har också fått tagit sin tid att hitta det lugnet i kroppen.
Ensamheten jag kände först att jag var så övergiven fast jag hade och har fortfarande en ny kärlek.
Han är en självständig man som vill ha sin egen tid,jag tyckte det var jobbigt i början men nu tycker jag det är skönt att kunna göra precis vad jag vill utan dåligt samvete.
Men det är så långt ifrån min tidigare relation när jag levde med en som var otroligt svartsjuk och vi gjorde det mesta tillsammans jämt.
Jag har blivit den glada positiva livsglädje tjej nu som jag en gång var innan helvetet började.
Och jag är så stolt och tacksam att jag lämnade min sjuka relation jag hade fast det var så svårt.
Sonen mår också bra idag och har kontakt med sin pappa iigen.Om han dricker lika mycket idag kan jag bara spekulera i.....men så skönt att slippa ta ansvar för hans liv längre jag har släppt taget och känner sådan lättnad och frihet.

Hjärtat

Vilken inspiration! Tack det ger mig styrka att läsa att det går att komma ut på andra sidan med tillförsikt på livet. Jag ska tänka på dina positiva ord när jag har det tufft och saknar min vän.