Enbart för jag gjorde något riktigt förbjudet. Jag pratade med alkoholistens chef.
Den dag han fick blåsa hade han tur och blåste grönt. Dom erbjöd hjälp men han har ju inga problem.

Tack! Verkligen tack!
Jag har mått så dåligt över detta och till ingen nytta alls , mer än att han så klart kommer vara mer kontrollerad nu. Det ger iallafall lugnare kvällar

Mitt ex chef såg till att han fick hjälp. Sen har det inte gått jättebra för honom ändå. Men jag tänker ändå att eftersom jag larmade så tog nån hand om det. Förstår helt hur du känner. Det är skönt att dela bördan med någon.

@Såless
Hej.
Bra att du talade med chefen.
För jag tänker så här, att om du inte skulle ha gjort något och något hade hänt ... 😳 Då avser jag inte bara honom utan också andra. Du vet ju hans svårigheter.
Det kan ju hända saker ändå, men då tänker jag att du nu gjort vad du kunnat.
Kram. 💜

Tack Tröttis!
Jag känner ju så att hans jobb är riskfyllt som det är, och detta körande i bilen utan att veta....

Men det var jobbigt och jag byggde upp så mycket runt detta att nu skulle saker hända, och inte ett skit hände han sa inte ens något till mig. Det enda jag märker att två 6pack folköl på vardagarna är bytt mot 1, och massa noll procentig öl.

Kram