En ventilering så här ikväll bara. Jag känner mig så trött, ovanligt trött och vet vad en del av varför jag är så trött för.
Varit helg nu igen, och samma visa spelas upp...suck...
Kväller igår var trevlig, åt middag med några vänner och kvällen var trevlig. Vännerna gick hem vid tiotiden och vi plockade undan och så. Jag skulle upp tidigt så jag höll mig med två glas vin inget mer. Han blev en aning mer för, så när vi gick till säng så var jag knappt påverkad, men han var det tydligt.
Han ville ha sex, men jag ville ej och sa det på bra sätt. Det är lugnt sa han. Efter en 10 minuter ligger han och säger till sig själv nä, nu får det vara bra, jag ger allt och får inget tillbaks. Jag hörde orden men svarade han ej på det.
Efter en stund ringde hans mobil och kompisen hans pratar liten stund. Han lägger på luren och säger ja kul för min kompis han får ju k****a iallafall.
Jag blev helt tyst och väntar någon minut och frågar han Vad menar du med det? Han skall svara mig, men jag avbryter han lika fort och säger jag vill inte höra God natt....
Kvällen slutade med att jag gick ner och sov på hans soffa. Jippi vilken trevlig kväll det slutade med.....
Jag känner mig trött, och känner att jag mår dåligt i det här. Jag säger till mig att nu får det vara slut för gott, och skickade sms till han och sa det att nu lämnar jag dig.
Han bad inte om ursäkt, utan ännu en gång så fick jag skulden och höra hur dålig jag är.
Min ork är slut och någonstans känner jag ändå att jag måste gå ifrån han, men några dagar senare är jag tillbaks. Men det är den nyktra sidan jag går tillbaks till, för den älskar jag. Den andra sidan är kasst hos han.
Var bara en kvälls reflektion från en trött tjej....