Hej alla!
Tänkte bolla lite ideer och frågor! Jag är inne på fjärde dygnet nu. Jag har insett det går inte. Förra veckan trodde jag att jag skulle dö men det var panikångest. Jag hade stora problem med aptiten.
Första dagen var helvete! Sov absolut ingenting och svettades så sjukt! Fick ligga på handduk och byta ut den hela tiden. Kunde inte ta av mig täcket för då frös jag istället. Åt inget men fick i mig vatten.
Andra dagen så fick jag i mig mkt vätska och 2bananer. Lyckades slumra till lite och stora problem med svett.
Gårdqgen 3:e dagen alltså så lyckades jag äta fast föda och och sov några timmar på natten. Svettades mindre faktiskt.
Idag har jag ätit igen och mkt vätska. Svettas inte så mycket. Men om jag rör mig eller får ångest så kommer svett men annars ganska ok. Huvudet känns fortfarande tungt. Hoppas kan sova lite inatt.
Är det normalt att svettas så sjukt?. Börjar bli bättre men jag var orolig första natten. Panikångest blir åxå mkt mer sällan för varje dag
Jag är i 40 års ålder och har druckit för mkt i många år men under sommaren har det eskalerat med 10öl och 1dl whiskey varje dag innan sängdags.
Hoppas nån läser och kärlek till alla