Hej 👋🏼
Nu går vi mot ljusare tider och våren kommer 😂 Vi ska bara klara oss genom en jul också.
Idag ska jag slå in mina sista julklappar och göra en mini-städning inför familjernas ankomst på onsdag. Onsdag? Juldagen? 😂 I det här gråvädret och regnet så känns det lite så juligt alls. Igår snöade det så vackert med med tanke på nollan (alltså grader och inte nykterhet) så visste jag ju att det inte skulle ligga kvar. ❄️ ⛄️

Hur har du det med julstök och sånt? Jag hoppas att du har en skön och rofylld jul med alla du älskar ❤️ Stor julkram till dig! Dessutom for tanken genom huvudet på mig att nästa jul tänker jag ge dig en stor julkram till! ...och så vidare ❤️

@Carisie Ha ha, jag det är så grönt att det nästan känns som vår😂. Hemkommen från en två timmars promenad i skogen med maken och hundarna. Riktigt härligt men så trist med vädret. Det är ishalt på grusvägarna och lättare att gå i skogen. Har lagt upp en bra plan med julstöket och har ingen stress. Idag blir det lite mer städning och slå in julklappar och imorgon julskinkan och lite matlagning och ta det lugnt och snegla på Bingolotto😁. Vi åker till min mamma där stora familjen samlas på julafton och sedan resterande juldagarna hemma med barnen och svärmor. Det blir lugna dagar med sköna promenader varvat med löpning.

Och du ska jobba en del vad jag förstår. Ja, vissa verksamheter måste rulla på året runt och det är jag så tacksam för, att ni hjältar finns där för oss❤️. Kan tänka mig att ni får se både det ena och det andra under storhelger och ofta skador i samband med alkohol och stress. Själv ska jag inte slösa med vårdens resurser, i alla fall inte något som är alkoholrelaterat, det kan du vara lugn för😂.

Vad gulligt tänkt av dig❤️. Absolut julkram även nästa jul och fler där emellan😁. Hoppas du har en skön dag i julstöket och här kommer en julkram från mig❤️.