@@CatLady Grattis till alla dina dagar! Härlig läsning att det går så bra, fortsätt så och jag hakar på! Jag är bara på dag 10 och jag räknar också dagar bort från ett liv som jag inte vill förknippas med igen, dagar bort från alkoholen!

Hej på er alla!
Tänkte bara kika in här och berätta att i övermorgon har jag varit alkoholfri i 2 månader. Har aldrig mått så bra som jag gör nu! 💕
Massa kramar till dig som läser!

2 månader idag!

Idag har jag varit nykter och alkoholfri i 2 månader!
Sista tiden har jag inte ens tänkt på alkohol eller på tiden utan, därav mitt sporadiska skrivande här.

Mitt blodtryck som tidigare var katastrofalt låg vid senaste mätningen för 2 veckor sedan på 126/80. Nu beror ju detta även på medicin såklart och inte enbart pga nykterheten, men det känns ändå som att det också spelar in.
Jag har börjat mitt nya jobb och trivs så himla bra! Ett jobb som (utan att avslöja för mycket) även det gör att jag aldrig mer kommer dricka alkohol.

Sover fortfarande bra på nötterna. Försöker fasa ut tabletterna jag sover på och det går bra det med. Tar kanske lite längre tid innan jag somnar, men jag somnar tillslut och sover hela nätterna utan att vakna 💕

Har börjat träffa mina vänner så smått igen samt röra mig mer utanför hemmet när jag är ledig. Förr låg jag helst ensam hemma i soffan/sängen med min BiB och hade vinet som sällskap istället för människor.

Märkligt hur livet kan ändras ändå på så kort tid. Märker stor skillnad i min hjärna. Jag har lättare att hitta ord, tänka och formulera mig. Men kanske blir så när man inte får blackouts flera ggr i veckan.

Hoppas du som läser har det bra i din resa. Allt är möjligt och har du väl bestämt dig så går det bra och du klarar mer än du tror!

Kramar 💕

God kväll på er ♥️
Ville bara kika in en sväng här, det var längesen!
Idag har jag varit nykter i ca 3.5 månad, helt otroligt.
Mitt nya jobb rullar på så bra och det känns som jag lever ett helt nytt liv ♥️
Kram till dig som läser och behöver ♥️

Hej på er alla i forumet! Om några dagar firar jag 2 års nykterhet! ❤️ Tänk att livet kan vända så otroligt! Är fortfarande inne och läser här ibland. Hoppas ni alla mår bra ❤️