Hej alla mina fina forum-vänner,

Det har hänt en del oväntade saker, vilket dessvärre har lett till att jag varit tvungen att ta bort mina trådar. Det känns oerhört tråkigt, men det fanns inget val. Jag kommer därmed heller inte kunna skriva särskilt mycket fram över.

Jag mår ändå bra. Övar på att leva i nuet. Är glad och tacksam över mitt liv, det jag har och dem som jag har nära och faktiskt kan lita på. Är också oerhört tacksam för, och ödmjuk inför, allt som forumet har gett mig. Jag går stärkt vidare och sträcker på mig, men glömmer heller aldrig att det bara finns en väg att gå.

Skickar kärlek, värme och styrka till alla som behöver det
<3<3<3

PP

Jag fattar inget, men du har säkert dina anledningar.Hoppas verkligen du har det fint. Kommer såklart sakna dina inlägg!
//PP

Mina fina vänner,

förstår att ni inte förstår... Men en person som inte vill mig väl - har listat ut att jag är jag.

I övrigt mår jag väldigt bra. Man får tydligen sålla lite i sin bekantskapskrets emellanåt bara, men där en dörr slås igen öppnas en annan.

Löv u all!

PP

Tack för dina rader, blev faktiskt lite orolig.
Jaha, det var verkligen synd för alla som ännu inte läst dina trådar. Vårt tragglande och kömpande, en lång tid med K. Hört något från henne? Fint aft höra att du mår bra. Vi hörs, ta vara på dig, kram
//PP