Felgood

Varit nykter nu i 6 mån. Men konstant trött? Motionerar 3-4 dagar i veckan. Äter ok. Sover oroligt. Har druckit mycket i 20 år även lite droger jobbat hårt & hela tiden. Men undrar va fa.... Ska jag aldrig få vara pigg?? Vill inte börja med alkohol igen. Är det någon som känner igen sig? Vtf ska man göra....

Du bör inte vara konstant trött efter 6 månaders nykterhet. Föreslår att du går till doktorn, tar blodprover och att ni tillsammans funderar på om du har en utmattningsdiagnos eller något annat. Googla på KEDS. Karolinska institutet har ett enkelt test för utmattning som du kan göra för dig själv. Kanske en början?

Förstår det känns trist men så fint att du är nykter. Grattis! ?Finns anledning att du kollar upp dig... Men det finns ju något som kallas postakut abstinens. Har läst det kan sitta i upp till ett år. Tror jag hade det. Trött, okoncentrerad var jag.
Skriv beroende hjärnan eller just postakut abstinens på Youtube så hittar du den tror jag. Den är typ 28 min lång och otroligt intressant, ifall du inte sett den?