Hej!
Mycket som hänt denna dag. Berättat för mina föräldrar om hur allt ligger till,o trots mina 37 år så kändes de så härligt efter jag berättat om mina alkohol problem för dom när jag fick den stötting av dom direkt.
Supit i flera års tid varje fredag/lördag o vaknat med ångest o minnesluckor varje helg.
Nu har jag bestämt mig att nu är de slut med de. Inga mål att hitta (jag kan dricka normalt) för funkar tyvärr inte så hos mig. Jag ska bli nykterist, jag ska vakna varje helg nykter o kunna gå upp o leka med mina barn,krama om min fru o säga hur mycket jag älskar henne,utan ångest,utan att lukta sprit ur hela munnen. Jag ska klara de.
Imorgon ska jag gå på mitt första AA möte,nervöst…. Men tänker gå ändå, för nu ska jag få till en förändring.
Skönt o skriva av sig här,ha en fortsatt fin måndag

Häng på och gör som de som gått före dig ! Ibland blir det lite seg respons på inlägg men fortsätt skriv för din egen skull ! Det hjälper så mycket mer än man kan tro . Det är underbart att läsa att du varit ärlig mot dina anhöriga för det är skönt att få öppna den tunga ryggsäcken vi bär på i början !
Ha det bra och ta inte första glaset !!