Nykter för evigt! Inlagt av Honungsblomman tors, 2022-04-21 - 09:43 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Hurra, hurra! Idag är det på… Honungsblomman tors, 2022-04-21 - 09:46 Hurra, hurra! Idag är det på dagen 2 år sedan jag inledde mitt liv som nykter! Det har gått så otroligt bra och jag ska vara nykter resten av mitt liv. Jag firar dagen genom att skapa ett inlägg i ”Det vidare livet”. 😊 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Det gör du rätt i!… Li-Lo fre, 2022-04-29 - 08:37 Det gör du rätt i! Gratulerar :-) Li-Lo Alkoholhjälpen Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Honungsblomman, stort… VaknaVacker lör, 2022-04-30 - 21:17 Honungsblomman, stort GRATTIS till dryga två år som nykter! Hoppas du har en fin valborg🌹🌹🌹 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Hurra, hurra! Idag är det på… Honungsblomman tors, 2022-04-21 - 09:46 Hurra, hurra! Idag är det på dagen 2 år sedan jag inledde mitt liv som nykter! Det har gått så otroligt bra och jag ska vara nykter resten av mitt liv. Jag firar dagen genom att skapa ett inlägg i ”Det vidare livet”. 😊 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Det gör du rätt i!… Li-Lo fre, 2022-04-29 - 08:37 Det gör du rätt i! Gratulerar :-) Li-Lo Alkoholhjälpen Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Honungsblomman, stort… VaknaVacker lör, 2022-04-30 - 21:17 Honungsblomman, stort GRATTIS till dryga två år som nykter! Hoppas du har en fin valborg🌹🌹🌹 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Hurra, hurra! Idag är det på…
Hurra, hurra! Idag är det på dagen 2 år sedan jag inledde mitt liv som nykter!
Det har gått så otroligt bra och jag ska vara nykter resten av mitt liv.
Jag firar dagen genom att skapa ett inlägg i ”Det vidare livet”. 😊
Det gör du rätt i!…
Det gör du rätt i!
Gratulerar :-)
Li-Lo
Alkoholhjälpen
Honungsblomman, stort…
Honungsblomman, stort GRATTIS till dryga två år som nykter! Hoppas du har en fin valborg🌹🌹🌹