Har varit nykter i över ett oc ett halvt år tills för någon vecka sedan då jag stegade in på en krog i lunchen oc drack kaffe givetvis tittade jag på flaskorna som stod mitt i synen
Beställde ett glas vin
Gick på skolan oc efter den in på systemet oc köpte två halvflaskor vin oc söp mig full
Va fään hände helt jävla plötsligt va jag skitfull
Jag vill inte bli full igen aldrig någonsin måste börja käka campral igen eller antabus som jag inte vet någonting om alls
Jag vet ju hur jag ska vara nykter jag behöver nya vänner som är nyktra mer än dem jag har omkring mig idag
Ja oc sedan så är jag ständigt kåt är jag översexuell eller är det något som kommer i och med jag är nykter
Ska börja gå på anonyma narkomaner oc prata av mig imorgon dem är bättre än anonyma alkolister har jag hört
Mvh Chrille

Leos matte

Jag rekommenderar verkligen Antabus, men det är ju så väldigt individuellt vad som funkar på den ena, funkar kanske inte på den andre. I mitt fall så räddade Antabus mitt liv/kram Leos matte

Chris800

har börjat med antabus har gått o käkat det var tredje dag i tre veckor nu men ist kommer tankar på när jag kan börja dricka igen
efter antabus? såg på ett forum att man ska vänta en vecka efter man slutat käka antabus