6v nykter! Känns så bra! Om 1 månad kommer 2 kompisar till mig och min sambo för att hälsa på. Dom dricker å de ska de få göra. Inte jag. Känns ok!
Men idag frågade en av mina kompisar om 2 till kompisar kunde följa med och överraska min sambo. Vet att han skulle bli såååå glad och självklart vill jag inte neka honom detta. Det ska bli en överraskning.
Problemet är att dom super som f———n. Hårt och länge. Fest hela natten. Jag har sagt att dom får dricka hur mycket dom vill men att jag inte ska. Vill inte va en tråkmåns och att alla andra ska rättsvisa sig efter mina beslut. Jag har sån ångest över detta och tycker mest de ska bli jobbigt. Min sambo dricker inte mycket men att sitta där när alla andra är på luven och man själv e nykter. Dom dricker tills dom däckar i princip. Är så stressas över detta men vill inte bidra med dålig stämning eller inte bjuda hit dom för min sambos skull.
Vad ska jag göra? Bara flyta med? Hoppas att de inte blir så jobbigt som jag fasar..
Vad skulle ni gjort? Bara va sig själv och gå å lägga sig när alla andra blir för berusade? I mitt hem.