Tillbaka igen .. med ett ” nytt ” nick .. ni som hängt med ett tag känner igen mig och vet vem jag är .. kände att det är dags att byta forum ..till det vidare livet .. Säga farväl till gamla vanor och Välkomna mitt nya Jag .. och för mig finns inte A mer .. min resa har varit lång krog .. och så här när jag ser tillbaka .. lärorik .. Jag vet verkligen vad jag Vill ..Och Hur jag Vill ha Mitt liv ❤️

Ellan

Att kunna göra egna val i nykterhet, det är frihet. Ingen alkoholdjävul som styr och ställer... och livet går upp och ner som det bör men ingen alkohol i världen kan förändra det. Det är bara att åka med.
Välkommen hit!?
Kram
Ellan

Ler

Ledsen .. Pga a så tappade jag kontakten .. med vissa vänner .. bl.a. ett äldre par som jag kännt i 30 år ..härliga levnadsglada människor som levde för varann o vänner o familj .. ❤️ Har tänkt en längre tid på dem att jag ska höra av mig och idag tog jag tag i saken .. Inser då att båda är borta .. Han gick bort förra året och hon för bara några månader sen .. Sorgligt .. Ledsen .. Ändå så otroligt tacksam att jag fick lära känna dem .. ❤️ Sorgligt att a har förstört så mycket för mig ... men känner ändå sån lycka och tacksamhet att jag har lyckats bli fri ..